Wederom waren wij weer aanwezig bij een trackday georganiseerd door het team van Driftcated. Voor ons was dit weer de eerste van het jaar waarbij wij uitgenodigd waren. Ondanks de regen en de frisse wind stonden wij er weer helemaal klaar voor. Ook de coureurs stonden weer te trappelen om het mooie Zandvoort onveilig te maken. Met hoge snelheid vlogen ze het circuit over, we hebben weer ons best gedaan om dit zo goed mogelijk vast te leggen. Zoals gewoonlijk kan je de foto’s vinden onder de knop ”Foto’s”. Ben je zelf ook geïnteresseerd om met je auto over het circuit te scheuren, kijk dan snel even op de website van Drifticated voor de volgende Trackday hieronder!
Vind jij nou onze foto’s helemaal fantastisch of ben je tevreden over het resultaat of je wilt ons gewoon graag steunen? Dan je kan je hier onder simpel weg een kleine donatie doen aan ons, hiermee help je ons onze kwaliteit tot een hoger niveau te brengen! (dit is alleen mogelijk door middel van PayPal, andere mogelijkheid is om het direct over te maken naar: NL24ABNA0881894737 op naam van Bas van Sijp)
