Ondanks de kou, regen en harde wind was het weer druk op Circuit Zandvoort. Met een opkomst van ongeveer 60 auto’s was er weer genoeg actie te fotograferen. Daarom werden wij weer gevraagd door het team van Drifticated om foto’s te komen maken van de deelnemers die met hoge snelheid over het circuit heen scheuren. Zoals gewoonlijk hebben wij weer ons best gedaan om mooie plaatjes te schieten en deze kan je dus ook vinden onder de knop “foto’s”
Vind jij nou onze foto’s helemaal fantastisch of ben je tevreden over het resultaat of je wilt ons gewoon graag steunen? Dan je kan je hier onder simpel weg een kleine donatie doen aan ons, hiermee help je ons onze kwaliteit tot een hoger niveau te brengen! (dit is alleen mogelijk door middel van PayPal, andere mogelijkheid is om het direct over te maken naar: NL24ABNA0881894737 op naam van Bas van Sijp)
