Na afgelopen vrijdag op Zandvoort mochten wij ook deze zondag fotograferen op het circuit in Lelystad. Ook weer voor het team van Drifticated,en dit was weer een speciale! Het ging hier om een competitie, 1 van de 3 die dit jaar gaan afspelen. Daardoor was het een zeer drukke dag, met veel mooie show/drift auto’s. Wij konden natuurlijk niet achter blijven en hebben ook onze bijdragen geleverd, door het voorzien van mooie foto’s
Vind jij nou onze foto’s helemaal fantastisch of ben je tevreden over het resultaat of je wilt ons gewoon graag steunen? Dan je kan je hier onder simpel weg een kleine donatie doen aan ons, hiermee help je ons onze kwaliteit tot een hoger niveau te brengen! (dit is alleen mogelijk door middel van PayPal, andere mogelijkheid is om het direct over te maken naar: NL24ABNA0881894737 op naam van Bas van Sijp)
