Afgelopen weekend waren wij de open dag van FDT supercars. ik weet niet hoe ze het elk jaar weer voor elkaar krijgen maar het is altijd mooi weer. JDM import staat centraal bij dit bedrijf en er was daarom ook genoeg te zien. zoals gewoonlijk kan je hier onze foto’s vinden van de open dag bij FDT sportcars.
Vind jij nou onze foto’s helemaal fantastisch of ben je tevreden over het resultaat of je wilt ons gewoon graag steunen? Dan je kan je hier onder simpel weg een kleine donatie doen aan ons, hiermee help je ons onze kwaliteit tot een hoger niveau te brengen! (dit is alleen mogelijk door middel van PayPal, andere mogelijkheid is om het direct over te maken naar: NL24ABNA0881894737 op naam van Bas van Sijp)
